Prejudecățile cognitive în eCommerce — 7 tehnici care îți vor crește vânzările

  • February 14, 2020

În general, când se vorbește de prejudecăți, conversația tinde să aibă o conotație negativă și o concluzie moralizatoare care vine să invalideze acea preconcepție.

Există însă un anumit tip de prejudecăți, numite prejudecăți cognitive (cognitive biases) care sunt într-atât de încetățenite în conștiința umană, încât indiferent de câte ori știința demonstrează realitatea existenței lor la scara largă, majoritatea oamenilor își vor ghida deciziile pe baza lor. Prejudecățile cognitive sunt “erori” raționale în luare unei decizii și o parte crucială a economiei și a comportamentului consumatorului.

Acest lucru prezintă o oportunitate fantastică în ceea ce privește marketingul magazinelor online.

Prejudecățile cognitive afectează modul în care investim, facem cumpărături, judecăm brandurile sau persoanele cu care interacționăm. Mintea umană asimilează cantități incredibile de informație pe care le clasifică în două categorii: informația la care ne gândim în mod conștient și cea rămasă în subconștient.

Ulterior, aceste scurtături spre informația rămasă în stare latentă, contribuie indirect în luarea deciziilor ca cele de mai sus.

Citește mai multe despre cum să folosești prejudecățile cognitive în avantajul tau pe blogul Blugento.

Comments are closed.