Case study: Carter’s OshKosh România – Orientarea spre client ca strategie de succes

carters
  • May 21, 2020

Ne uităm la Carter’s OshKosh România, principalul distribuitor Carter’s OshKosh din România, ca la o provocare, fiind un brand apreciat de mămicile din întreaga lume, lucru care aduce o responsabilitate uriașă tuturor celor care intră în contact cu acesta.

Odată ajuns pe piața de eCommerce din România, pentru o mare majoritate, brandul era deja cunoscut.

Mămicile, căci ele sunt în mare parte responsabile de achiziția hăinuțelor și a altor detalii de acest fel, precum jucăriile și accesoriile din gama Skip Hop, obișnuiau să comande online cu livrare din alt continent. Acum au posibilitatea să comande tot ce au nevoie pentru cei mici într-un termen mult mai scurt de livrare și să apeleze la serviciile de relații cu clienți în limba maternă, astfel simplificând semnificativ procesul de comandă.

Însă, Carter’s OshKosh România rămâne o noutătate pentru o bună parte dintre mămicile din România.

Brandul a prins notorietate în mod special după petrecerea exclusivistă de lansare unde au participat un număr de invitați selecți, printre aceștia fiind Roxana Ciuhulescu, Elena Ionescu, Roxana de la @prinlume, Anda & Tudor de la  @always__summer, Laura Musuroaea, Nicolle Stănese, Robert Diaconeasa (daddycool) și Ana Novic, Gabriela Popescu și mulți alții.

Atunci când aduci pe o nouă piață un brand puternic de nivel internațional îți pui multe întrebări:

  • care va fi reacția oamenilor?
  • cum vor percepe părinții și cunoscuții acestora calitatea și prețul produselor?
  • vei reuși să atingi așteptările furnizorului și minimul de comenzi necesare?

Cu siguranță nu este ușor să pornești la drum atunci când așteptările tuturor sunt ridicate, însă nu este imposibil. Dacă pornești la drum cu un bagaj de cunoștințe necesare, ai mai multe șanse să reușești. 

Așadar, cea mai bună soluție pentru un brand internațional este să își adapteze circuitele pentru a crea o strategie potrivită pieții noi de intrare.

Odată ce îți cunoști audiența și știi care sunt preferințele acestora în funcție de sezon sau în funcție de evenimente culturale și sociale, va fi mai ușor să creezi o comunitate de susținere în jurul brandului, chiar dacă tonul vocii și identitatea brandului sunt identice cu cel de pe piața din S.U.A.

Atenția este acordată utilizatorului iar utilizatorul apoi alege să-ți acorde atenție. 

Aceste lucruri bine definite ajută la crearea unei strategii de digital marketing, capabilă să susțină dezvoltarea sănătoasă a afacerii.

Dacă accesezi site-ul Carter’s OshKosh România vei observa că au acordat atenție desăvârșită experienței utilizatorului. Poți plasa o comandă în mai puțin de cinci minute prin comandă rapidă, iar acest lucru este datorat faptului că afișează mărimile produselor nu doar pe pagina produsului ci și în întregul site, cum ar fi pe prima pagină.

Noi am văzut o posibilitate de creștere în acest partener și am tratat acest aspect cu seriozitate, iar astfel am reușit să ajungem la perioade excelente pentru activitatea de vânzări.

Carter’s OshKosh România este un partener alături de care ne place să creștem împreună. Echipa de specialiști  ZÉA se bucură să fie alături de afaceri pregătite pentru dezvoltare și care aleg să investească într-un viitor mai bun. 

  • Implementarea corectă a campaniilor de digital marketing și definirea clară a obiectivelor pot face diferența în definirea unei strategii de succes.
  • Implicarea activă și menținerea comunicării între părțile implicate cu factorii de decizie, sunt, de asemenea, factori care pot influența bunul decurs al strategiei. 

Desigur, ajută foarte mult și calitatea produselor comercializate, printurile adorabile și sistemele patentate care adaugă un plus de originalitate și ne oferă posibilitatea de a ajunge la o audiență mai mare. Iar acest lucru se completează cu viziunea brandului care este definită de aceștia:

Împreună, OshKosh B’gosh și Carter sunt două dintre cele mai vechi, cele mai mari și cele mai apreciate mărci de îmbrăcăminte pentru bebeluși și copii din întreaga lume. Este vorba de multă istorie – legături de familie și relații de durată cu clienții și povești de o calitate nesfârșită.

De-a lungul timpului OshKosh B’gosh a beneficiat de încrederea a generații de familii și ne dorim ca acest lucru să continue.

Iar faptul că orientarea spre client și nevoile acestuia constituie o strategie avantajoasă se dovedește încă o dată. 

Astfel încât gândim campaniile de digital marketing în aceiași manieră și adoptăm o comunicare care se adresează strict acelui tip de buyer persona potrivit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.