Study Case: Irika adaptează o tradiție populară la un context modern

  • May 28, 2020

Cum transformi un hobby plictisitor într-un hobby cool & util? 

Irika – Knit Happens are acest răspuns. Croșetatu, tricotatul și în general, lucrul manual cu textile, este asociat cu tradiția populară și cu cei de vârste înaintate, în pricipiu cu femeile, astfel încât nu ne este dat să vedem prea des bărbați care să croșeteze sau să tricoteze. 

Însă, Irika – Knit Happens prezintă aceste hobby-uri într-o altă lumină și susțin unul dintre cele mai puternice și dorite sentimente: sentimentul de încredere pe care ți-l oferă un lucru realizat cu mâna ta.

După cum spune și brandul: Irika.ro is where knit happens, no excuses!

Irika are sediul în Cluj-Napoca, însă livrează în toată țara produsele unor branduri de top din Europa în industria tricotajelor, precum Katia, Lana Grossa, Rosarios4, Scheepjes, Hoooked, Bobbiny, GGH, dar și fibre premium și texturi complexe.

Misiunea lor este de a oferi o gamă de materiale de calitate și de a ajuta la realizarea proiectelor clienților prin aceste produse:

If you don’t want to waste any more time and money on finding the perfect yarn for the perfect project – check out our growing portfolio of knitting and crochet kits, containing everything you need to turn that simple string of yarn into a beautiful and unique piece of art, signed by you!

Ideea de ”Knit Happens” sau ideile de campanii precum ”Ghem Over” sunt elemente care definesc acest brand și abordarea în comunicarea cu publicul său. 

Așadar, Irika a avut de la început o viziune foarte clară și a știut exact unde să se poziționeze în piață ca să devină brandul frumos și modern de astăzi care îmbină plăcutul cu utilul.

Scopul nostru a fost să atingem așteptările acestui partener pentru a finisa această viziune. 

Îmbunătățirile aduse site-ului pentru o experiență a utilizatorului mai ușoară, bannerele sugestive și clare, dar care să avantajeze site-ul și să se combine armonios, au fost detalii care au ajutat în procesul de atingere a obiectivului de vânzări.

Reclamele de tip pay per click au adus rezultate vizibile, astfel încât în scurt timp am mărit bugetele alocate prin dublarea acestora, mărirea bugetelor fiind justificată de rezultate și aprobată de către partener. Astfel, am adus un ROAS (Return Of The Investment) în jur de 2000% pe canalele unde am realizat reclame de tip pay per click.  

Irika este un proiect care ne este drag și pe care îl apreciem și îi vedem adevărata valoare. Administrăm cu drag conturile Irika – Knit Happens atât cele de pay per click cât și Social Media deoarece este un brand în care vedem oportunități de creștere iar noua categorie de Țesături de pe site ne confirmă acest lucru.

Brandul se va extinde, iar noi vom fi acolo pentru a susține aceste eforturi prin aplicarea celor mai bune practici pentru a obține rezultatele dorite și mult așteptate cu scopul de a ne atinge obiectivele de vânzări.  

Țesăturile sunt realizate din materiale din fibre naturale și sunt decorate cu imprimeuri sau pot fi găsite monocolore. Sunt ideale pentru o varietate de proiecte de cusut – haine și accesorii pentru bebeluși, copii și adulți, precum și pentru decorațiuni și aplicații de design. Iar toate materialele sunt certificate OEKO-TEX. 

Alt aspect care ne confirmă creșterea acestui brand este popularitatea proiectelor de DIY (Do It Yourself) care încurajează creativitatea și realizarea lucrurilor manual.  Google Trends ne arată volumele de căutări pe acest topic, iar trendul pare în creștere și își menține valorile apropiate de cele anterioare, lucru care ajută ca volumul de căutări să nu scadă drastic.

Industriile creative odată ce sunt adaptate trendurilor actuale și comunică tot în aceeașiaceiași manieră, se vor putea extinde mult mai ușor deoarece șansele sunt mai mari ca publicul țintă să crească și să favorizeze rata de conversie. 

Irika este un exemplu extraordinar de afacere adaptată la trendurile actuale și ne bucurăm să fim alături de acest brand curajos și ambițios alături de care ne dorim să dezvoltăm o relație de lungă durată în care să contribuim activ la o dezvoltare sănătoasă în eCommerce.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.