Case Study: Faunus Plant aduce tradițiile românești în eCommerce

  • June 25, 2020

Faunus Plant aduce tradițiile românești în eCommerce, astfel este un brand de produse obținute din plante medicinale și ierburi aromatice, făurite prin prelucrare manuală.

După cum spune povestea lor:

Istoria Faunus Plant începe cu bunicul nostru.

Din vremea comuniștilor, prinse drag de plantele medicinale de care erau ticsite poienile și culmile muntoase din zonă. Cu anii, își făcuse un strașnic obicei să cutreiere țara cu o raniță militară burdușită cu ierburi, pe care le culegea și usca singur.

Parcurgea bunicul nostru itinerarii ce-l țineau departe de casă cu lunile, timp în care se-nfățișa prin toate marile piețe și târguri sezoniere: de la Arad și Timișoara, până la Reșița, Târgu Jiu și Craiova, de la Cluj-Napoca, la Alba-Iulia, Sibiu și Brașov.

Nu lăsa să-i scape nici capitala, dar nici cele mai îndepărtate puncte din Muntenia și Moldova. Se îndrepta uneori spre Călărași sau apuca drumurile încărcate de istorie ale Iașilor.

În prezent, noua generație care a preluat cârmele afacerii confirmă că:

Am fost ieri, suntem și azi tot noi, tot Faunus Plant, chiar dacă-ntr-o nouă înfățișare. Chiar dacă nu cu bunicul la cârma afacerii, ci cu o nouă generație. Chiar dacă nu producând remedii într-o cameră, ci într-un spațiu mult mai mare și triplându-ne capacitatea de producție.

Așadar, aceștia au preluat și au dus mai departe afacerea inițială. Astfel, au reușit ca fiecare produs Faunus Plant să fie notificat și să beneficieze de certificarea TUV Austria. Așadar, întreg procesul de fabricație al produselor este conform cu legislația în vigoare și respectă standardele de igienă și siguranță alimentară HACCP.

 Iar după cum susțin aceștia: 

Este cea mai de preț dovadă a calității muncii și produselor noastre, recunoscute și pe plan internațional.”

Provocarea noastră a fost să extindem audiența brandului și astfel să obținem o mai mare expunere și să creștem numărul de comenzi plasate online.

Am început procesul prin optimizarea site-ului și schimbarea platformei de găzduire pentru a ne asigura că site-ul îndeplinește cele mai bune practici din eCommerce și astfel să ne putem concentra eforturile spre obiectivul de sales.

Am inclus în strategia de marketing identitatea brandului și limbajul folosit atât în campaniile de Newsletter, cât și în cele de Social Media sau Pay Per Click, a fost adaptat astfel încât să păstreze esența brandului cu care publicul său s-a obișnuit, fiind totodată un factor important de diferențiere în lupta cu competiția. 

Audiența principală o construim după ideea că aceste produse să ajungă la cei care au nevoie în tratarea diverselor afecțiuni și că le facem un beneficiu prin promovarea acestora, deoarece îi ajutăm să conștientizeze că există și această variantă de tratament prin produse prelucrate manual și obținute din plante medicinale și ierburi aromatice.

În decursul primelor trei luni am reușit să creștem numărul conversiilor cu 100,95%, având o creștere treptată și sănătoasă pentru a obține o stabilitate a costurilor per conversie și pentru a defini strategia de marketing.

Numărul vizitatorilor pe site, provenit din reclamele de tip Pay Per Click, a crescut cu 163,31%, iar rata de bounce a scăzut cu -6.65% în cea de-a treia lună față de prima lună de colaborare, lucru care a favorizat creșterea coșul mediu cu 8.57%.

”Echipa ZEA ne-a ajutat să obținem rezultate mai bune în implementarea campaniilor noastre de marketing prin realizarea unui plan conform cu obiectivele noastre și prin optimizarea continuă a acestora. Modalitatea lor de lucru pune preț pe performanță și pe utilizarea cât mai eficientă a resurselor.”

În continuare optimizăm eforturile de marketing pentru a aduce creșterea de care are nevoie acest partener pentru a-și continua dezvoltarea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.