Facebook ajută companiile în pregătirea campaniilor de iarnă

ghid-facebook-campaniile-de-iarna-2020
  • July 10, 2020

Poate că este puțin devreme să ne gândim la sărbătorile de iarnă, însă, în contextul actual, privim spre sărbătorile de iarnă cu speranța că vor fi așa cum ne amintim. 

În fiecare an, mii de români se întorc acasă doar pentru a fi alături de cei dragi de Crăciun și Anul Nou, iar faptul că sărbătoresc împreună este un factor care ajută la menținerea unui psihic sănătos.

Și conform celor mai recente date de pe Pinterest, oamenii așteaptă cu nerăbdare sărbătorile. Așadar, nu este vorba doar despre ceea ce cunoaștem fără a avea nevoie de o bază solidă, avem și date care pot dovedi acest fapt.

70% dintre consumatorii care achiziționează bunuri în perioada sărbătorilor de iarnă din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, caută cadouri pentru ei înșiși.

Solidaritate față de marketeri și companii

Facebook a dat dovadă de atenție și solidaritate, astfel a lansat săptămâna aceasta un hub de cercetare și planificare a campaniilor de Crăciun pentru anul 2020. Hub-ul oferă o serie de resurse pentru a ajuta marketerii și antreprenorii de pretutindeni să se organizeze eficient și în timp util pentru sărbătorile de iarnă.

Primul instrument cheie pe care Facebook l-a inclus în acest proiect este un meniu interactiv.

Acesta oferă informații, pe baza ultimilor trei ani de date, asupra tendințelor cheie sezoniere – fazele de descoperire, cercetare și achiziții ale consumatorilor – pe diferite piețe din care poți să alegi.

România nu face parte din listă, însă te poți orienta spre o piață asemănătoare cu a noastră. 

Prin ajutorul acestor resurse furnizate de Facebook veți afla cum se așteaptă oamenii să sărbătorească și să facă cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă din acest an.

Așadar, cu ușurință, puteți să filtrați, să găsiți și să distribuiți informații despre comportamentul consumatorilor din 31 de piețe. 

Atinge performanțele în campaniile de iarnă cu Facebook!

Pentru ca totul să fie la locul său, Facebook a publicat și un ghid de planificare a campaniilor de 26 de pagini.

Acesta include o serie de instrumente și sfaturi cu scopul de a atinge performanțele înalte în campaniile pe care le veți defășura.

Printre diversele sfaturi, veți regăsi un calendar de șapte luni, care evidențiază mai multe puncte cheie în planificarea campaniilor de care trebuie să țineți cont:

Dar și un calendar care are în atenție evenimentele importante ale lunii Noiembrie-Decembrie.

56% dintre consumatorii care achiziționează bunuri în perioada sărbătorilor de iarnă din Europa, Orientul Mijlociu și Africa au cumpărat bunuri în perioada evenimentelor de reduceri ( Black Friday, Singles Day, etc.)

Dacă credeați că asta este tot, v-ați înșelat.

Facebook oferă, de asemenea, o imagine de ansamblu cu detalii tehnice privind realizarea unei reclame și oferă obiectivele disponibile.

Aceste informații pot fi folosite în procesului de promovare a campaniilor de marketing pentru sărbătorile de iarnă din acest an:

De ce face Facebook aceste demersuri?

În primul rând, vine în ajutorul marketerilor și al companiilor. La un search distanță găsești ghiduri din anii anteriori, dar anul acesta este puțin mai complex.

Mesajul lor este în felul următor:

“This Christmas shopping season will look different compared to years gone by. However, it’s going to be more important than ever for people to come together and share gifts with their loved ones.”

Află mai multe detalii despre planificarea campaniilor de iarnă 2020

Descoperă toate informațiile și datele furnizate de Facebook privind comportamentul consumatorilor direct de pe pagina Facebook Holidays 2020, disponibilă aici

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.