Importanța Hashtag-urilor pe Social Media

  • October 21, 2020

În ziua de astăzi, prezența pe platformele de Social Media a devenit o parte esențială a activității business-urilor online și offline.

Mai mult decât un portal de vânzări alternativ, canalele de Social Media precum Facebook și Instagram reprezintă un mediu de creare a unei comunități, un outlet de inspirație, feedback și comunicare cu clienții în timp real. 

În articolul de astăzi, ne adresăm magazinelor online care au descoperit importanța de a fi prezente pe social media și vom vorbi de importanța folosirii hashtag-urilor potrivite pentru creșterea numărului de urmăritori și formarea unei comunități relevante, care se identifică cu brandul business-ului tău.

Nu este un secret faptul că platformele de Social Media sunt aglomerate cu toate tipurile de conținut, așadar este destul de greu, uneori, pentru un brand să iasă în evidență în marea de content digital.

O metodă eficientă de separare și ordonare a tipurilor de conținut, în funcție de preferințele utilizatorului, este hashtag-ul. 

Instagram #Hashtags – funcționează sau nu?

Da și funcționează de minune, dacă știi să le aplici!

Hashtag-urile pot fi foarte generale sau foarte specifice și au scopul de a facilita întregul proces de identificare a unei teme sau content specific, iar folosirea lor inteligentă te ajută în atingerea audienței targhetate.

Hashtag-urile generale sunt recomandate mai puțin în industria de digital marketing, fiind întrecute – în preferințele specialiștilor – de cele mai specifice, care oferă deschidere spre un public nou, cu interese precise.

Sfatul nostru este să urmărești hashtag-urile în trend și să le exploatezi la potențial maxim, deoarece îți pot aduce o mai mare expunere decât crezi! 

Cum construiești un hashtag care #prinde?

Dacă ai pornit o campanie de social media pe Facebook și Instagram, atunci ai nevoie de un hashtag personalizat al acestei inițiative.

Documentează-te pe conturile nișelor din aceeași industrie, inspiră-te de pe Twitter (conturi ale business-urilor internaționale) sau Instagram și Facebook (conturi ale business-urilor atât internaționale cât și naționale), astfel încât să găsești cea mai bună variantă pentru tine.

Este de preferat să nu reciclezi același hashtag folosit de alt business, deoarece tipurile de content se vor amesteca. 

În al doilea rând, fii consecvent și dă timp hashtag-ului să prindă. Nu-l schimba în fiecare săptămână, astfel audiența și urmăritorii tăi nu vor putea ține pasul cu campania ta de social media, iar informația se va pierde în marea de content de pe platformă.

Mai mult decât atât, dacă ai pornit o campanie promoțională pe Social Media evită postarea unei liste interminabile de hashtag-uri precum #blackfriday #sale #free #promotion #halfprice #discounts etc.

În schimb, permite audienței să identifice acea campanie prin unul sau două hashtag-uri de impact precum #BlackFriday2020 #AllDayDiscounts.

Ca să găsești cele mai relevante hashtag-uri din industrie îți recomandăm să folosești tool-uri precum Hashtagify, care te va ajuta sa gasesti cele mai noi hashtag-uri sau RiteTag, ce îți recomandă sugestii de hashtag-uri și platformele potrivite pe care să le folosești. 

Concluzie

Hashtag-urile sunt o sursă foarte bună de a găsi și identifica informația de care ești interesat, dar mai mult decât atât, este un mediu perfect prin care să ajungi la audiența targhetată sau să îți extinzi și crești comunitatea virtuală.

Folosește hashtag-uri creative și fii consecvent cu ele. Nu trebuie să folosești o sută pentru a avea succes. Câteodată unul sau două bune, sunt mai mult decât suficiente, și nu în ultimul rând ai răbdare. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.