fbpx
 

Digital MarketingBlack Friday — Singurul ghid de care ai nevoie

1 noiembrie 2019by Chiriac Oana0

În fiecare toamnă la Blugento ne pregătim intens de cea mai așteptată perioadă din e-Commerce – Black Friday. De aceea am pregătit un ghid care să-ți vină în ajutor înainte ca cel mai mare eveniment comercial de pe planetă să te copleșească.

Creat în detaliu, ghidul de Black Friday îți prezintă cele mai bune practici pentru această perioadă de foc. Motivul? Vrem ca magazinul tău online să se bucure de rezultate, activitate optimizată, profit și, cel mai important, o experiență a consumatorului la cele mai înalte standarde.

În acest articol vei găsi insight-uri practice, de la pregătirea site-ului pentru Black Friday și a stocurilor, până la analizarea prezenței online și cele mai utile tactici din e-Commerce.

Fără dubiu, marea majoritate a lumii știe ce reprezintă acest fenomen, dar ca totul să se lege mai bine, vom începe cu anul în care Black Friday a luat cu asalt economia mondială.

Black Friday – Istoric și date

Începând cu 2005, în Statele Unite, Black Friday e cea mai aglomerată zi din an pentru magazine. În scurt timp, Europa și România au preluat trend-ul.

Vânzările de Black Friday cresc cu peste 25% în fiecare an.

Reducerile masive de la sfârșit de noiembrie sunt un prilej pentru acumularea de noi clienți, fidelizarea celor existenți și afirmarea în piață.

Dar nu poți doar să scazi prețurile cu 20% și să faci peste noapte o avere. De Black Friday, cererea pentru toate produsele crește considerabil. Multe magazine se pregătesc de eveniment de la început de octombrie sau poate chiar mai devreme, și la fel ar trebui să faci și tu.

 

Citește ghidul complet de Black Friday pe blogul Blugento.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

©2022 Zéa.ro – Companie Blugento SA. Toate Drepturile Rezervate | Politică Confidențialitate