fbpx
 

Digital MarketingCea mai nouă metodă de plată din eCommerce: Buy-now-pay-later

3 august 2020by andrei0

Companiile internaționale din eCommerce sunt deschise spre noi modalități de plată.  Buy-now-pay-later, prescurtat BNPL, este una dintre cele mai noi modalități de plată.

Această modalitate de plată permite utilizatorului să achiziționeze produse pe care le poate plăti după 30 de zile, de la achiziție, în 3 sau 4 tranșe cu 0% dobândă.

Dezavantajul pentru utilizatori este că dobânda poate ajunge și la 19% în cazul în care utilizatorul întârzie cu plata, dar aceste lucruri trebuie să fie menționate înainte ca înțelegerea dintre întreprindere și utilizator să fie finalizată.

 

Obții un boost pentru campaniile de reduceri

Printre magazinele din eCommerce care au adoptat această metodă de plată se numără Asos, Missguided, Samsung, Apple, BeautyBay, UGG și multe alte companii de renume. Unul dintre site-urile care nu acceptă acest de plată este Amazon. 

Motivul pentru care aceste branduri au adoptat sistemul Buy-now-pay-later este evident. Oferă un boost în campaniile de reduceri. 

Probabil, te-ai întrebat de mai multe ori la modalități prin care să încurajezi utilizatorii să profite acum de oferta ta. Cu siguranță, să adaugi multe semne de exclamare după call-to-action nu este o soluție. 

Prin Buy-now-pay-later ai oportunitatea să le oferi utilizatorilor acces instant la reduceri și oferte promoționale, indiferent dacă este zi de salar sau o zi obișnuită. 

 

De ce să adopți și tu această metodă de plată ca magazin online

Studiile arată că 40% dintre milenii se tem de credite și tot în procent de 40% dintre consumatori susțin că sunt mult mai motivați să finalizeze o comandă atunci când au un sistem de plată precum Buy-now-pay-later, care le oferă șansa utilizatorilor să achiziționeze bunuri pe care nu și le permit în acel moment dar pe care și le doresc.

Așadar, un studiu de caz a constatat că datorită adoptării acestei metode de plată că valorile medii ale coșului de cumpărături au crescut cu 33% și nu este deloc surprinzător.

Odată cu adoptarea acestui sistem de plată optimizezi experiența utilizatorului și pe lângă faptul că atragi noi utilizatori, oferi un beneficiu care favorizează fidelizarea consumatorilor tăi actuali.

Estimativ, 6% din coșuri sunt abandonate din cauza opțiunilor de plată insuficiente, ceea ce spune multe despre cât de mult apreciază clienții o varietate de modalități de plată.

Cum poți implementa un sistem Buy-now-pay-later

În general, acest sistem funcționează printr-un contract între magazinul online și utilizator care-l obligă pe acesta din urmă să onoreze plățile. Tocmai ca în cazul unui împrumut tradițional.  

Companiile care aleg să folosească sistemul BNPL pentru a evita să plătească taxe de la terți și este asemănător cu furnizarea unui card de credit din magazin. 

Există riscuri precum în orice angajament dar acest sistem îți poate aduce beneficii pe termen lung.

Dacă vrei să faci lucrurile mai ușor, identifică parteneri de pe piață dintre operatorii de credite care te pot ajuta să implementezi acest sistem.

Nu uita că acest sistem îți poate deschide porțile spre o audiență tânără cu putere de cumpărare care te poate propulsa pe piață.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

©2022 Zéa.ro – Companie Blugento SA. Toate Drepturile Rezervate | Politică Confidențialitate