De ce ar trebui să fii prezent în Social Media?

  • April 5, 2021

Social Media deja nu mai este ceva nou. Facebook și Instagram par că ar fi deja parte din existența noastră de când ne știm, deși acestea nu sunt atât de bătrâne precum credem noi.

Pe lângă clasicele platforme apar, constant, noi competitori! Dacă citești acest articol în 2025, probabil că TikTok-ul sau ClubHouse deja ți se par învechite, cum și Snapchat deja nu mai e ce a fost…

Dinamismul este crucial pentru Social Media, iar acesta îți va propulsa afacerea în ochii clienților. Totuși, de ce ar trebui să fii prezent în Social Media? Despre asta discutăm în articolul de azi! 

  1. Aduci valoare clienților

Brandul tău trebuie să comunice, într-un mod sau altul. Modul în care comunici este ales de tine, însă canalele pe care comunici sunt limitate. Nu spunem că nu ar fi destule, ci totuși există un număr de canale pe care te poți extinde, mai ales dacă iei în considerare și publicul tău țintă și prezența acestuia pe canalele respective.

Totuși, o comunicare onestă și un ton al vocii potrivit pentru brandul tău poate face foarte multe în ochii clienților tăi. Prin Social Media poți să le aduci valoare atât cu ajutorul informației, cât și promovând anumite oferte sau discounturi speciale, doar pentru ei!

  1. Creezi o prezență pentru brandul tău

Pe lângă valoarea adusă clienților, prezența pe care brandul tău o dobândește odată cu construirea unei activități pe Social Media este extrem de puternică. Pe lângă clienți, brandul tău poate fi prezent și în ochii potențialilor colaboratori, fapt ce îți poate ajuta afacerea să reducă din costuri și să devină un pion important în nișa sa!

  1. Ai instrumente pentru măsurarea performanței

Fiecare platformă de Social Media vine la pachet cu instrumente pentru măsurarea performanței și pentru raportarea acesteia. Astfel, nu doar că poți observa cum o duce pagina ta sau contul tău, ci poți vedea performanța fiecărei postări în parte!

Aceste instrumente te vor ajuta să decizi ce tip de postări sunt ideale pentru brandul tău, care sunt preferatele clienților tăi și la ce ai putea renunța din comunicarea ta!

  1. E un loc unde poți experimenta creativitatea brandului

Conținutul organic este extrem de apreciat pe rețelele sociale. Postările realizate cu gândul la clienți pot deveni virale, iar viralitatea conținutului poate să aducă notorietate pentru tine și brandul tău.

Lasă-ți creativitatea să zburde pe Social Media. Poți testa mai multe tipuri de postări, cu diferite modalități de editare, și să o alegi pe cea mai bună pentru afacerea ta! 

  1. Poți crea o comunitate

Nu în ultimul rând, Social Media permite crearea unei comunități. Afacerile cu o prezență constantă și sănătoasă în Social Media prezintă foarte mult interes pentru clienții din nișa lor! Pe lângă comentarii și mesaje, poți crea și un grup pentru cei mai mari fani sau promoteri ai afacerii tale. 

În interiorul acelui grup poți crea anumite postări targetate doar pentru acest tip de clienți fideli sau poți să recurgi la anumite tehnici de fidelizare a clienților tăi! 

Tu pe ce canal crezi că ar trebui să fie afacerea ta? Te ajutăm noi cu prezența acolo!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Please mark all required fields.