E-mail marketingul a rămas, în ciuda schimbărilor constante din marketing, un canal de încredere pentru orice afacere. Pentru a face e-mail marketing cu succes ar trebui să folosești o platformă ce are funcționalități construite pentru nevoile tale.
O astfel de platformă este Mailchimp. Faimoasa maimuță galbenă este un prieten drag marketerilor din toată lumea. Aceasta este potrivită pentru afacerile mici deoarece până la 2000 de contacte poți folosi platforma în mod gratuit, cu funcționalități de bază, dar care sunt îndeajuns pentru afacerea ta. Pe lângă mult îndrăgitul e-mail builder, Mailchimp îți va permite să folosești și alte funcționalități pentru a face e-mail-ul cât mai atractiv!
În articolul de astăzi vom discuta despre cinci moduri în care poți folosi Mailchimp pentru a aduce mai multe vânzări online pentru magazinul tău!
Poți aduna mail-urile clienților tăi pentru o comunicare mai eficientă
Totuși, de ce n-ai putea face asta și fără Mailchimp? Clar ai putea, însă acele mail-uri ar sta, pur și simplu, într-un tabel Excel. Mailchimp te ajută nu doar să le aduni, dar să le și folosești în scopuri de marketing corecte!
De asemenea, platforma te va ajuta să-ți creezi un pop-up pe site, pop-up ce respectă reglementările GDPR actuale. Astfel, toți clienții tăi decid în mod voit să primească aceste mail-uri și nu se vor trezi cu ele în inbox, dacă nu au fost de acord cu asta!
Ai o prezență mai directă față de clienții tăi
Social media funcționează. Reclamele funcționează. Magazinul tău online sigur funcționează. Totuși, acestea nu reprezintă o prezență 100% directă față de clienții tăi. Personalizarea este minimă, oricât de multe automatizări ai folosi.
În cazul e-mail-urilor, acestea vin în inboxul personal. Mailchimp permite adresarea pe baza prenumelui, pentru a crea o legătură între afacere și persoană. Astfel, deși e un robot care face toată treaba, s-ar putea ca ai tăi clienți să se simtă mai aproape decât orice altă postare a afacerii tale!
Poți crea un newsletter săptămânal al afacerii tale
Ești creativ și ai idei recurente despre modul în care poți schimba nișa ta? Atunci ar fi bine să faci un newsletter săptămânal al afacerii tale. Poți prezenta știri din lumea afacerii tale, cele mai noi inovații, sfaturi pentru clienții tăi sau produse noi pe care site-ul tău le are acum disponibile.
Te folosești de funcționalitățile multiple ale Mailchimp
Pe lângă cele amintite deja, Mailchimp mai are multe funcționalități disponibile! Poți crea un mail de la zero sau bazat pe anumite șabloane pe care aceștia le-au dezvoltat în timp. De asemenea, Mailchimp permite să introduci produse direct în mail și să folosești design-urile tale, pentru a nu interfera cu eforturile tale de branding.
Restul funcționalităților le vei descoperi tu, pe propria piele! Așa înveți Mailchimp cel mai bine!
Direcționezi clienții spre site-ul tău web
Magazinul tău online este, totuși, principalul motor pentru afacerea ta. Astfel, oamenii care interacționează cu tine pe mail trebuie să fie redirecționați spre magazinul online. Pentru asta, poți oferi reduceri, le poți prezenta noile produse ale mărcii tale sau pur și simplu le aduci aminte de faptul că exiști. Nevoia lor încă există, chiar dacă au mai cumpărat de la tine!
Tu ai vrea să ai o strategie de e-mail marketing mai performantă? Mailchimp poate fi una din soluțiile tale!