fbpx
 

eCommerceReview-uri pentru magazinul tău online – cum faci rost de ele?

26 noiembrie 2021by Mihai Maris0

Hai să vedem cum faci rost de mai multe review-uri pentru magazinul tău online!

Pe lângă calitatea produselor și serviciilor, conținutul pe care îl creezi și reclamele plătite, și review-urile pot fi un factor decizional atunci când cineva vrea să facă o achiziție din magazinul tău online, fie că vorbim despre review-uri de produs sau review-uri pentru toată experiența.

Review-urile pot fi lăsate direct pe site, în Google sau pe Facebook, iar potențialii clienți își pot face o părere despre business-ul sau produsele tale din doar o singură privire. De aceea, vei vrea ca review-urile să fie, în majoritatea lor, pozitive.

 

⭐⭐⭐⭐⭐ La ce te ajută o strategie de colectare de review-uri

Prin colectarea de review-uri vei putea să îmbunătățești anumite aspecte ale business-ului tău și să îți clădești reputația. Review-urile îi ajută pe potențialii clienți să ia o decizie, aceștia văd cum arată produsele în mâinile unor persoane similare cu ei și pot oferi un insight mai puternic și mai personal asupra produselor, pe lângă descrierile de produs.

 

⭐ Review-urile te ajută să ai un customer service mai bun

Review-urile sunt un punct de contact între client și business. Prin review-urile primite și răspunsurile tale la aceste review-uri, îi transmiți clientului că îți pasă de opinia lui și te bucuri că a cumpărat de la tine. Mai mult, feedback-ul primit prin review-uri este extrem de important, deoarece vei ști ce faci bine și la ce trebuie să mai lucrezi.

 

⭐ Review-urile te ajută să ai un control mai bun asupra reputației

Clienții vor vorbi despre tine, fie într-o lumină pozitivă sau negativă, iar tu nu vrei să lipsești din acele discuții. Fie că oferi mulțumiri pentru review-urile pozitive sau încerci să rezolvi o problemă atunci când cineva oferă un review negativ, este important să fii mereu prezent și să controlezi modul în care business-ul tău este perceput.

 

⭐ Review-urile te ajută să fii cu un pas în fața competiției

Review-urile pot arăta potențialilor clienți calitatea produselor sau serviciilor tale și încrederea pe care ți-o acordă un număr mare de clienți. Comparând un magazin online fără review-uri cu un magazin online care are parte de o mulțime de review-uri bune, șansele ca potențialul client să aleagă varianta a doua sunt mult mai mari.

 

? Trei moduri prin care să crești numărul de review-uri

Ai setat magazinul online, ai deja câteva vânzări, dar, din păcate, clienții tăi nu lasă review-uri, chiar dacă au avut o experiență bună de cumpărare. Uite trei moduri prin care poți să crești numărul de review-uri pentru magazinul tău online.

 

? Cere un review

Trebuie să încurajezi review-urile, iar, în acest fel, cu siguranță unii dintre clienții care au avut o experiență plăcută, se vor întoarce pe site-ul tău pentru a lăsa un review.

Atunci când ceri un review, ai grijă să o faci la momentul oportun. Ia în calcul livrarea și adaugă câteva zile astfel încât clientul să aibă timp să folosească produsul. După aceste câteva zile, poți reveni cu un email prin care să ceri un review al produsului.

 

?️ Simplifică tot procesul

Procesul de a lăsa un review trebuie să fie pe cât se poate de simplu, deoarece nu vrei un client mulțumit de produsele tale care să caute minute în șir un mod de a lăsa un review. Atunci când ceri un review, ai grijă să oferi o soluție simplă de a lăsa un review.

Mai mult, încearcă să le transmiți clienților de ce e important pentru tine review-ul lor. Pentru a face acest lucru, poți chiar crea o postare pe blog, în care specifici motivele pentru care review-urile sunt importante pentru business-ul tău și cum te ajută acestea să le oferi clienților exact ceea ce au nevoie.

Cu cât mai multe persoane lasă un review, cu atât mai mulți potențiali clienți au informații extra despre produse.

 

⌨️ Răspunde review-urilor

Atunci când în sfârșit ai primit un review, fie el pozitiv sau negativ, este important să oferi un răspuns. În acest fel le arăți clienților și potențialilor clienți că îți pasă de ceea ce au de zis și nu ești doar în căutare de stele ⭐⭐⭐⭐⭐

Dacă pentru review-urile pozitive arăți că te bucuri la fel de mult ca și clientul și îi mulțumești pentru achiziție, la review-urile negative este important să încerci să rezolvi orice problemă apărută. În așa fel, vei putea transforma un review negativ într-un lucru pozitiv, deoarece le vei arăta viitorilor potențiali clienți că îți pasă de experiența clienților tăi și nu te concentrezi doar pe vânzări.

 

?‍? Lasă un review

Review-urile ne ajută să ne facem o idee mai bună despre ce funcționează și ce nu, dar și despre ce putem să facem mai bine.

Dacă ți-a plăcut acest articol și consideri că informațiile din el îți vor fi de folos, nu uita să lași un review în comentarii!

⭐⭐

⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

by Mihai Maris

Mihai este un Content Marketer pasionat de Social Media, SEO, ficțiune scurtă și povești. Atunci când nu scrie pentru ZEA, scrie povești scurte fantasy și horror. Poți să citești materiale scrise de el pe blogurile ZEA sau Blugento, dar și pe blogurile multor clienți și în reviste online și print de Fantasy și Science Fiction.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

©2022 Zéa.ro – Companie Blugento SA. Toate Drepturile Rezervate | Politică Confidențialitate